کاشت مو چیست، چطور انجام می شود و چقدر هزینه دارد ؟ کلینیک خانه سفید

هر یک از آنها برای افرادی مناسب بوده و برای افراد دیگر ممکن است مناسب نباشد. اگر دچار طاسی با الگوی مردانه هستید، این روش کاشت می‌تواند گزینه خوبی باشد.

با درود، بلی پیوند مو برای کف سر در صورت داشتن بانک موی مناسب در سنین میانسالی امکانپذیر خواهد بود.

در زمان انجام جراحی کاشت مو، ناحیه‌ای از پوست سر که جراح روی آن تمرکز می‌کند با بی‌حسی موضعی بی‌حس می‌شود، بنابراین ممکن است در طول جراحی تنها کمی فشار یا حرکت احساس کنید. در طی این روش، جراح ناحیه کوچکی از پوست شما را که در ناحیه طاس سر شما قرار دارد را از پوست سر جدا می‌کند.

در کاشت مو به روش SUT بدون نیاز به برش و جراحی در سطح پوست سر کاشت مو انجام می شود . در این روش از ایجاد زخم و پانسمان جلوگیری شده است و طول زمان دوره بهبودی پس از کاشت هم بسیار کمتر می شود .

اگر به تازگی اقدام به کاشت مو کرده اید، یا قصد دارید در آینده ای نزدیک، این کار را انجام دهید.

روش میکروگرافت یک روش بسیار کم خطر و کم عارضه می‌باشد و به همین دلیل محبوبیت بالایی بین افراد پیدا کرده است. از دلایل دیگری که به محبوبیت این روش افزوده است می‌توان به رشد سریع مو‌ها و نبود نکروز اشاره کرد.

کاشت مو چیست و چگونه انجام می‌شود؟ + قیمت، مزایا و عوارض

روش های جایگزینی بجای کاشت وجود دارند، که بعد از مدتی نیاز به ترمیم و بازسازی دارد، که این کار خود زمان بر و نیاز به هزینه بیشتری نسبت به عمل دارد، که بهترین و به صرفه ترین گزینه میباشد. در صورتی که سوال شما تخصصی هست و به دنبال نظر پزشک متخصص هستید، به بخش مشاوره آنلاین پزشکی مراجعه کنید. با سلام اگر نیاز به کاشت مو دارید بهتره به جای اینکه بترسید خوب تحقیق کنید و یک کلینیک معتبر رو برای کاشت مو انتخاب کنید. فرق چندانی نمی­‌کند که شما در چه فصلی اقدام به کاشت مو کنید.

فردی که قصد کاشت مو را دارد بهتر است تا با مراحل کاشت مو به‌خوبی آشنا باشد تا بتواند نتیجه خوبی از این عمل بگیرد.

در اغلب موارد پوسته‌های سطح اپیدرم خشک مو خطرناک نیستند و پس از گذشت هفت تا ۱۰ روز خودبه‌خود از بین می‌روند. شما می‌توانید پس از ۴۸ ساعت از کاشت مو سرتان را بشویید و پوسته‌ها را از بین ببرید. فولیکولیت به التهاب فولیکول مو گفته می‌شود که نتیجه عفونت، آسیب فیزیکی یا قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی است. این عارضه در افراد مختلف از یک تا ۲۰ درصد متغیر است و می‌تواند به صورت التهاب خفیف تا جوش‌های پراکنده روی سر بروز پیدا کند.

  • به این ترتیب سلامت مراجعه کنندگان با حد بسیار بالایی تضمین می گردد.
  • افرادی که در پشت سر یا کناره سر موی کافی ندارند هم کاندیدای خوبی برای این عمل نیستند.
  • ممکن است، پس از گذشت 1 ماه امکان کوتاه کردن مو وجود داشته باشد.

با توجه به وسعت ریزش متقاضی جلسه درمانی حداقل 4 جلسه تعیین می‌شد که حدود 2 سال می‌کشید تا داوطلب نتایج نهایی را مشاهده کند. داروهایی که برای درمان بیماری‌های قلبی، فشار خون و افسردگی استفاده می‌شوند، در این دسته بندی قرار دارند. برای قط کردن این داروها، بهتر است با پزشک خود صحبت کنید تا بتوانید بهترین راه حل را برای درمان بیماری و جلوگیری از ریزش مو پیدا کنید. کلینیک آفرینش با برخورداری از تیم مجرب و پزشکان متخصص از ابتدا تا پایان مراحل کاشت همراه شما خواهند بود.

همچنین مصرف الکل و استعمال دخانیات را به طور کامل کنار بگذارید.

بهترین روش کاشت مو چیست ؟

در این مدت که دوره‌ی شوک نامیده می‌شود، می‌توانید ورزش‌های سبک را شروع کنید. اما باید از فعالیت‌هایی که باعث می‌شود زیاد عرق کنید پرهیز کنید. در بعضی روش‌ها، ممکن است لازم باشد سر خود را تا یک ماه در برابر نور خورشید محافظت کنید.

در این تکنیک فولیکول‌های مو به‌صورت جداگانه استخراج شده و در ناحیه موردنظر پیوند می‌خورند. برای درمان آلوپسی آندروژنیک (طاسی با الگوی مردانه) این روش گزینه خوبی است.

طبق آمارها، حدود دو سوم مردان پس از 30 سالگی و فراتر از 85 درصد مردان، پس از 50 سالگی موهای خود را از دست می‌دهند. معمولاً کوچک شدن فولیکول مو و ریزش آن بالای 35 سالگی اتفاق می‌افتد.

در روش دیگری که جدیدترین تکنیک کاشت موی طبیعی می باشد از دستگاه ایمپلنتر استفاده شده که از آن با عنوان کاشت مو به روش میکروفیت نامبرده می شود. در یک جلسه کاشت موی سر که معمولا یک روز طول می کشد، 1500 تا 3000 گرافت مو پیوند زده می شود. عمل جراحی کاشت مو به صورت سرپایی انجام می شود و در نواحی که قرار است مو پیوند زده شود، بی حسی تزریق می شود و بیمار هیچگونه دردی را در حین عمل حس نمی کند، فقط ممکن است پس از عمل کمی احساس درد نماید که طبیعی است. پس از عمل نیازی به استراحت نیست و فرد می تواند فردای روز عمل کارهایش را انجام دهد.

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تهران بیوتی سنتر(کلینیک تخصصی پوست و مو زیبایی نیایش) می باشد . ✔ وسعت منطقه کاشت و میزان طاسی سر یکی از مهمترین فاکتورهای تعیین هزینه کاشت محسوب می شود. ✔ روش های FIT , FUT، از روشهای قدیمی کاشت مو میباشند که به دلیل آسیب ها و مشکلاتی که دارند در مجموعه تهران بیوتی سنتر انجام نمیگیرند.

در حالت کلی کاشت موها در مقایسه با سایر جراحی‌های زیبایی نسبتا کم خطر است، اما مطمئنا نمی‌توان ادعا کرد که کاملا بدون خطر است.

✔ میزان مهارت و حاذق بودن کلینیک زیبایی هم از نظر پزشکان و هم مهارت تکنسین ها روی قیمت نهایی تاثیر می گذارد. ✔ استفاده از دستگاهای پیشرفته برداشت واحدهای فولیکولار در روش SUT و همچنین دستگاهای میکروموتور ۴۰۰ میکرونی در روش میکروفیت MicroFIT.

این روش برای افرادی که مبتلا به آلوپسی آندروژن هستند و یا آقایانی که ریزش مو با الگوی مردانه دارند مناسب می‌باشد. در روش کاشت مو DHI تقریبا در حدود ۹۵ درصد از گرافت‌ها سالم باقی می‌مانند به این دلیل که به صورت مستقیم پیوند زده می‌شوند.

همچنین خانم‌هایی که به دنبال تراکم بیشتر موهای خود هستند می‌توانند از این روش برای کاشت مو استفاده کنند و بهترین نتیجه را بگیرند. البته افرادی که در سنین بالا هستند نیز ممکن است پس از کاشت مو، دچار ریزش مو شوند. به همین خاطر، فرم هایی که برای پیوند مو در نظر گرفته می‌شود، باید مناسب باشد تا بتواند این مسئله را پوشش دهد. یکی از مسائلی که بسیاری از مردم دنیا در حوزه سلامت و زیبایی با آن روبرو هستند، ریزش مو می باشد که حدود یک سوم از جمعیت جهان را درگیر خود کرده است.

کاشت مو

اگرچه کاشت مو شیوه ای موثر در رفع طاسی است، اما نمی توان از آن برای همه افراد استفاده کرد. این روش برای افرادی که به دلیل تغذیه نامناسب یا کمبود مواد مغذی دچار ریزش مو یا کم پشت شدن موها شده اند، روش مناسبی محسوب نمی شود. کاشت موی طبیعی برای افرادی مناسب است که به دلایل ژنتیکی دچار طاسی شده اند یا موهای آن ها کم پشت و نازک شده است. در زیر عکس کاشت موی افراد مشهور و سلبریتی هایی را مشاهده می کنید که به دلیل مشکلات ریزش مو و طاسی در کلینیک دکتر نیلفروش زاده کاشت مو انجام داده اند.

بعد از کاشت مو نیز کلینیک صدف همراه و پشتیبان شماست

گرمای سشوار باعث می‌شود فولیکول‌های تازه کاشته شده دچار آسیب شوند و شما نتوانید نتیجه مورد نظر از کاشت مو را بگیرید. همچنین بهتر است که برای خشک‌کردن موهای خود از حوله استفاده نکنید و به موهای خود اجازه دهید در هوای آزاد خشک شوند. البته استفاده از دستمال کاغذی نرم بدون آسیب به ناحیه مورد نظر برای خشک‌کردن سر مشکلی ندارد. میزان توانایی و مهارت جراح، از دیگر نکات حائز اهمیت در رابطه با کاشت مو می باشد.

ممکن است پزشک قبل از جراحی بخواهد تا داروهایی مانند ماینوکسیدیل را مصرف کنید. قطعا مو در زیبایی نقش زیادی داره و خوشحالیم که از نتیجه راضی بودید. اتاق‌های عمل قبل و بعد از هر عمل ایزوله شده و به طور کامل ضد عفونی می‌شوند. تمام تجهیزات عمل، سرویس بهداشتی و … نیز هر روز ضد عفونی می‌شود.

همین امر سبب شده تا گرافت‌های مو در حین فرایند کاشت، آسیب کمتری ببینند و در مدت زمان کوتاهتری به ناحیه دریافت کننده منتقل شوند. مجموع تمام این عوامل، درصد موفقیت کاشت مو را افزایش داده است. همچنین بسیاری از پزشکان ماینوکسیدیل (Rogaine) یا داروی رشد مو فیناستراید (Propecia) را برای بهبود رشد مجدد مو تجویز می‌کنند.

عوارض کاشت مو مانند هر جراحی دیگری یک امر اجتناب‌ناپذیر است.

معمولا مشکلی ایجاد نکرده و در مدت‌زمان کوتاهی برطرف می‌شود. این ریزش تا زمانی که منجر به کم پشتی و یا حتی طاسی سر نشود موجب نگرانی نخواهد شد. اما دلایل مختلفی ریزش مو را از حالت طبیعی خود خارج می کنند و منجر به از دست رفتن بخش اعظم موهای سر می شوند که رشد دوباره و جایگزین کردن آن غیر ممکن است.

یکی از شایع‌ترین دلایل ریزش مو در زنان و مردان ژنتیک و مشکلات ارثی است. افرادی که در خانواده خود سابقه ریزش مو و طاسی سر دارند قطعا به این عارضه مبتلا خواهند شد.

این موهای کاشته شده در برابر هورمون ریزش مو ( دی هیدروتستوسترون ) مقاوم بوده و در نتیجه حاصل پیوند مو طبیعی دائمی خواهد بود.

در کاشت مو به روش FIT یا FUE، دکتر پوست برای انجام کاشت، هیچ برشی روی پوست سر ایجاد نمی کند بلکه گرافت های مورد نیاز را به صورت تکی جدا می کند و به ناحیه مورد نظر کاشتمی زند. این جراحی به دقت زیادی نیاز دارد و به همین دلیل برای کاشت همه فولیکول ها 2 روز زمان لازم است. در این متد، واحد فولیکول های مو با استفاده از چند صد برش پانچ ریز از قسمت پشت سر متقاضی برداشته می شوند.

این کلینیک با بهره مندی از پزشکان و متخصصان کاشت مو و استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های کاشت مو طبیعی در تهران به افراد این امید را می‌دهد که دیگر نگران موهای از دست رفته خود نباشند و با اطمینان خاطر به ما اعتماد کنند. با توجه به این که میزان ریزش مو متقاضی چقدر بوده است و به چه تعداد گرافت مو برای پیوند نیاز دارد تا به نتیجه مطلوب برسد، در تعیین این که کاشت مو چند ساعت طول میکشد؟ تاثیر گذار است. هر چه میزان طاسی سر به خصوص در ناحیه جلوی سر بیشتر باشد، پزشک نیاز به استخراج تعداد بیشتری گرافت دارد.

به علاوه عوارض و معایب آن به طرز چشم­گیری نسبت به کاشت موی مصنوعی کاهش می­‌یابد. از عوارض شایع و ناگوار کاشت مو به روش­‌های FIT و FUT می‌توان به نکروز پوست اشاره کرد. اگر عمل کاشت مو غیراصولی و توسط افراد غیرحرفه‌­ای انجام گیرد، احتمال به وجود آمدن این عارضه بسیار زیاد است که به صورت دلمه­‌های سیاه رنگ بزرگی روی پوست سر پدید می‌آید.

از آنجا که در این روش‌ها اندازه‌ی گرافت‌ها بزرگ‌تر از حالت طبیعی است، نتایج کاشت مو چندان جلوه‌ی طبیعی یا نچرالی ندارد. از طرفی در این دو روش برای کاشت موهای سر تعداد گرافت‌های قابل کاشت محدود هستند.

شما می‌توانید در وب‌سایت درمانکده از امکان مشاوره آنلاین با متخصص پوست و مو استفاده کنید و نظرات و تجربیات بیماران مختلف را بخوانید. همچنین امکان رزرو وقت معاینه برای مراجعه حضوری از طریق سیستم نوبت‌دهی آنلاین این مجموعه click here to investigate نزد پزشکان متخصص باتجربه برای شما فراهم شده است. از طرفی مدت جراحی طولانی است و فرد معمولا با درد عضلانی مواجه می‌شود. از همین‌رو پزشک متخصص برای کاهش این عوارض جراحی را یک یا ۲ بار برای لحظاتی متوقف می‌کند.

معمولا جراح ناحیه پشت سر را به‌عنوان بانک مو انتخاب می‌کند. اگر شخص به اندازه کافی مو در پشت سر نداشته باشد، ممکن است از ناحیه بازو، پا یا ناحیه تناسلی فولیکول مو استخراج شود. سپس با توجه به روش انتخابی و بعد از استفاده از داروی بی حسی، فولیکول های مو را از ناحیه پشت و یا کنار سر جدا می کنند و تا زمان کاشت در شرایط مناسب نگهداری می نمایند.

این روش کاشت مو، یکی از پیشرفته‌ترین و محبوب‌ترین روش‌های کاشت مو در سال‌های اخیر است. در این روش، استفاده از دستگاه‌های مذکور موجب می‌شود تا برداشت گرافت‌ها با دقت بسیار بالایی انجام شود و در نتیجه، احتمال آسیب دیدن و از دست رفتن سلول‌های پیوندی به حداقل ممکن می‌رسد.

در این مجموعه مشاوره­‌ها به صورت غیر حضوری هم انجام می­‌گیرد. عمل کاشت مو توسط تیم با تجربه و زیر نظر پزشک متخصص پوست و مو از کانادا انجام می‌شود. در زمان جراحی متخصص و پزشک مورد نظر با تزریق بی حسی‌های موضعی پوست سر شما را به صورت کامل بی حس می‌کند، از این رو هیچ گونه دردی در طی انجام فرایند جراحی احساس نخواهید کرد.

در افرادی که تخمدان پلی کیستیک دارند تولید هورمون در بدن افزایش پیدا می‌کند، بدین ترتیب چرخه رشد موها را تحت تاثیر قرار می‌دهد. هزینه‌های کاشت مو به عواملی همچون تراکم مو و مقدار ناحیه کاشت مو بستگی دارد. در نظر داشته باشید هزینه‌های کاشت مو با توجه به نوع روش کاشت مو محاسبه می‌گردد.

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

سایت شرط بندی کرش رویال: بهترین جایی برای تجربه کردن هیجان و پیروزی
سایت بازی انفجار: تجربه‌ای متفاوت از بازی آنلاین
فروش notcoin: آینده پولی که برای آن زمان آماده شوید
دسترسی به بازی های برتر با خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
فروش notcoin: آینده پولی که برای آن زمان آماده شوید
سایت شرط بندی دنس بت: ارتباط بین رقص و شرط بندی
تماس با ما