acidkhorakibanner

لینک سازی خارجی چیست؟ + نمونه استراتژی External link building تسمینو

در لینک سازی خارجی هم دقیقا همین اصل وجود دارد زمانی که شما از سایت های خیلی خوب و خفن لینک دریافت کنید، می توانید نظر حضرت گوگل را به سمت خود جلب نموده و او را مجاب کنید که برای شما ارزش بیشتری قائل گردد. اگرچه تبلیغات، شبکه های اجتماعی و سایر پلتفرم ها می توانند در ایجاد ترافیک برای یک وب سایت موثر باشند، اما منبع اصلی ترافیک وب سایت ها موتورهای جستجو هستند. یکی از مهمترین مزایای سئو برای شما افزایش فروش، سود و ارتقاء کسب و کار شماست. سئو باعث می شود مشتریان به فروشگاه آنلاین شما بیایند یا از شما خرید کنند. لینک های داخلی به گوگل می‌گویند که کدام صفحات در سایت شما از سایرین مهم‌تر هستند و چون یکی از عوامل اصلی هستند، تیم ما آنها را در نظر می‌گیرد و با بهترین روش‌ها و استراتژی‌های موفق و اثبات شده ، لینک های داخلی سایت شما را با کلمات کلیدی مناسب و مرتبط بروز می کند.

شرکت سئو در بسیاری از برندها و صنایع مختلف تجربه دارد و می تواند تجزیه و تحلیل کند که کدام استراتژی بهترین کارایی را برای موفقیت سایت شما دارد. با استفاده از خدمات شرکت سئو می توانید مطمئن باشید که وب سایت شما همیشه با آخرین الگوریتم ها سازگار است و می توانید به بهترین نتایج ممکن دست پیدا کنید. اگر سئو وبسایت توسط متخصصین این حوزه انجام نشود ، ممکن است اشتباهاتی رخ دهد که بر عملکرد سئو وب سایت شما تأثیر منفی بگذارد. ما نگاشت کلمات کلیدی سفارش بک لینک را برای شناسایی مهم ترین کلمات، تجزیه و تحلیل دشواری آنها و تجزیه و تحلیل صفحات بهینه شده برای آنها برای توسعه استراتژی ها و برنامه هایی برای ایجاد بک لینک به بهترین روش انجام می دهیم. صفحه اول گوگل جایی است که می توانید خود را به همه افراد معرفی کنید، اگر می خواهید کسب و کار خود را به صورت حرفه ای توسعه دهید باید از بهترین خدمات سئو سایت استفاده کنید و هدفمند جلو بروید تا بتوانید شاهد حضور وبسایت خود در رتبه های برتر گوگل باشید.

شما می توانید این کار را با توجه به شرایط کسب و کار در فضاهای مختلفی که در ادامه می آوریم، انجام دهید. چیزی که در این مقاله بیش تر به آن خواهیم پرداخت در مورد روش ها و چگونگی ایجاد لینک های مختلف از سایت های دیگر به سایت شما است. همیشه قرار نیست برای لینک‌سازی خارجی دست به جیب شوید، چون می‌توانید خودتان دست به کار شوید و بعد از انتشار محتوای جدید، آدرس یوآرال آن را در شبکه‌های اجتماعی، فروم‌ها، سایت‌های بازنشر محتوا و… قرار دهید. این روش اگر چه نیازمند زمان بیشتری بوده و باید فعالیت زیادی در آن داشته باشید؛ اما در نهایت اثرگذاری مناسب و البته کم هزینه‌ای خواهد داشت.

  • یکی دیگر از سایت های آنلاین آنالیز سئو Ahrefs نام دارد که از برای استفاده از ابزارهای آن حتما باید یک اکانت خریداری نمایید.
  • در حال حاضر اگر شما برای سایت خود لینک سازی خارجی را به کار می‌برید، باید به کیفیت لینک‌ها توجه کرده و بدانید که تاثیر لینک‌سازی‌ها به صورت تدریجی خود را نشان می‌دهد که همین تاثیر تدریجی، مشروط به کیفیت لینک‌سازی شما خواهد بود.
  • اما هزینه کردن برای این ابزار شما را به سمت سئو سایت موفق سوق خواهد داد پس در خرید نسخه پولی آن به دل خود شک راه ندهید.
  • به طور کلی لینک سازی خارجی، که در واقع قلب سئو خارجی محسوب می شود، به مجموعه فرآیندها و فعالیت هایی گفته می شود که شما انجام می دهید تا لینک های معتبر از سایت های دیگر دریافت کنید.

سئو را که یاد گرفتید می‌توانید سایت خودتان را به رتبه‌های بالای گوگل بیاورید و فروشتان را ده‌ها برابر کنید. یا می‌توانید به عنوان کارشناس سئو در یک شرکت، درآمدی بین 10 تا30 میلیون تومان داشته باشید. اگر به بخش داخلی سئو داخلی مسلط هستید، این دوره مهارت سئو شما را تکمیل می‌کند و حالا می‌توانید بهینه‌سازی یک سایت را به طور کامل انجام دهید.

هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم. دقت داشته باشید وبلاگ نویسان ماهری که خود دنبال کنندگانی با خود به همراه دارند میتواند در بالابردن بازدید از سایت شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. باید به همه ی کسانی که میگویند این کار جواب نمی دهد بگوییم که شما جز تنبلی کار دیگری بلند نبوده و حتی حاضر به امتحان به هیچ روشی نیستید. مطمئن باشید اگر این روش را امتحان کنید در کمتر از یکسال ۵ وبلاگ نویس بسیار خوب در سایت خود خواهید داشت.

سئو هزینه های تبلیغاتی شما را کاهش می دهد

یکی دیگر از روش ها این می باشد که مصاحبه افراد صاحب نام خارجی یا صحبت های آنان در همایش ها را تبدیل به یک خبر داغ کنید. مطمئن باشید با تکرار این کارها افرادی که به این مصاحبه ها علاقمند هستند شما را به عنوان منبعی از مصاحبه های داغ کسب و کارتان برای کاربران اینترنتی تعریف کرده و آوازه شما در بین آنان پخش می شود. در این مقاله در نظر داریم تا در رابطه با ۱۰ راهکار لینک سازی توضیحاتی خدمت شما ارائه دهیم. امنیت سایت و جریمه‌های گوگلقبل از هر اقدامی باید از امنیت و اعتبار سایت میزبان یا مرجع خود مطمئن شوید. برای این منظور باید اطمینان حاصل کنید که سایت، محتوای اسپم و تبلیغات بیش‌ازحد منتشر نکرده و توسط گوگل جریمه نشده است. برای این منظور می‌توانید از ابزارهایی مانند Sucuri SiteCheck ،Moz Spam و NetPeak Checker استفاده کنید.

با توجه به هزینه نسبتاً بالای خرید بک لینک های باکیفیت، بسیاری از مشاغل وسوسه می شوند بک لینک های ارزان قیمت را خریداری کنند که بسیاری از آنها دارای کیفیت پایین هستند. بسیاری از وب سایت ها پکیج بک لینک را می فروشند که معمولاً شما با خرید این پکیج ها، مقدار مشخصی از لینک ها را در هر ماه از آن سایت دریافت می کنید. در این روش شما در سطح یک خود قوی ترین بک لینک های خود را قرار میدهید، برای مثال می توانید از رپورتاژها استفاده کنید، سپس برای سطح یک شروع به لینک سازی خارجی کرده و همینطور مجدد برای سطح دو خود نیز بک لینک هایی را ایجاد می کنید. در این دوره ما به طور کامل درمورد لینک های چندگرهی صحبت کرده و نحوه ی اجرای آن ها را به شما آموزش داده ایم. لینک های کامنتی یا Comment Backlink به بک لینک‌هایی اشاره دارد که در قسمت کامنت‌ها یا بخش نظرات سایت‌ها قرار می‌گیرند.

نوارکناری سایت

لینک‌سازی خارجی بی‌کیفیت نه تنها تاثیر مثبتی در سئوی سایت ندارد، بلکه جریمه گوگل را به همراه خواهد داشت و یک امتیاز منفی بزرگ برای سایت شما خواهد بود. برای اجرای سئو خارجی سایت و استراتژی لینک‌سازی تاثیرگذار، باید به کیفیت و اعتبار صفحاتی که از آن‌ها لینک دریافت می‌کنید، توجه نمایید. میزان اعتبار آن صفحات مستقیماً بر روی سایت شما و رتبه‌ای که می‌گیرید، تاثیر دارد.

با این حال، لازم است توجه داشت که استفاده از شبکه وبسایت های خصوصی (PDN) به منظور بهینه‌سازی سئو برخلاف راهنمایی موتورهای جستجو مانند گوگل است. موتورهای جستجو شبکه وبلاگ‌های خصوصی را به عنوان یک فنیک منابع لینک‌های مصنوعی در نظر می‌گیرند و ممکن است وبسایت‌هایی که در این فعالیت شرکت می‌کنند را مجازات کرده و رتبه آن‌ها را کاهش دهند. این امر به‌خاطر استفاده از شبکه وبلاگ‌های خصوصی به منظور تلاش در تغییر رتبه وبسایت در نتایج جستجو و بکارگیری روش‌های مصنوعی به جای ارایه ارزش حقیقی به کاربران است.

یکی از ضعف هایی که Moz Pro دارد این است که اکثر امکانات آن مانند ابزارهای مدیریت کمپین و ابزارهای پژوهش مانند Rank Tracker, Crawl Test, On-Page Grader و غیره تنها با خرید اشتراک ماهانه قابل استفاده هستند. از اینکه با ما تا انتهای این مقاله همراه بودید بسیار متشکرم، اگر علاقمند به آموزش سئو در مشهد هستید با ما در ارتباط باشید. چه کارهایی انجام دهیم تا برند ما قبل از رقبا تشخیص داده شود؟ این مقاله را بخوانید تا با ۱۱… پسورد خود را فراموش کرده اید؟ لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

سئو بدون لینک سازی خارجی ممکن نیست ، اما همیشه بر این تاکید داشتیم که خرید تعداد زیادی رپورتاژ با هزینه های چند صد میلیون تومانی سئو نیست ، بهینه سازی و کاهش هزینه ها و پلن های لینک سازی ارزان را با سفارش لینک سازی خارجی ما تجربه کنید . اکثر کارشناسان سئو اهمیت سئوی on-page را درک می کنند و می دانند که گوگل برای سرعت لود وبسایت اهمیت زیادی قائل است. شما می توانید امتیاز عملکرد سئوی تکنیکال وبسایت خود را با عملکرد وبسایت رقبای خود مقایسه کنید. مکسئو اشکالات تمامی URL های وبسایت شما را پیدا کرده و به صورت لیست گزارش می دهد. گزارش رتبه کلمات کلیدی، بررسی اجماعی وضعیت یک کلمه کلیدی در گوگل، ابزار نقشه ذهنی کلمات و از همه مهم تر ابزار بررسی محتوا از جمله جالب ترین ویژگی های این ابزار محسوب می شود. در ابزار بررسی محتوا امکان بررسی میزان خوانایی متن و میزان سرقت محتوا نیز قابل بررسی است.

ساخت بک لینک وب یا ایجاد لینک در شبکه های اجتماعی کار را برای جذب راحت تر کاربران یا ارتباط مستقیم با آن ها آسان تر می کند. یکی از روش های لینک سازی، ایجاد لینک در واتساپ است که به مراتب، راحت تر از دیگر شبکه های اجتماعی می باشد. البته امروزه به شدت محتوا مهم است و اگر مثلا چندین وبلاگ با محتوای بی کیفیت دارید، قطعا مفید نخواهند بود. شما می توانید با تولید محتوای مناسب و لینک سازی به سایت خودتان از وبلاگ ها برای لینک سازی خارجی استفاده کنید. یکی از روش‌های جذاب دیگر لینک‌سازی از سبک خارجی خرید سوشال سیگنال است، در این روش شما به جای اینکه منتظر دریافت سیگنال‌های طبیعی از شبکه‌های اجتماعی شوید، خودتان با پرداخت پول این لینک‌هارا می‌خرید! با انتخاب بهترین اینفلوئنسرها و حساب‌های کاربری در شبکه‌های اجتماعی مختلف، می‌توانید به برندسازی معتبر کمک کرده و نتایج بهتری را تجربه کنید.

  • شما اصلا به هیچ پیش نیازی، احتیاج نداشته و با شرکت در این دوره بعد از گذشت 5 ساعت به یک متخصص لینکسازی تبدیل خواهید شد.
  • افزایش ترافیک ارگانیک به این معنی است که محصول یا خدمات شما توسط کاربران بیشتری دیده می شود و این به معنای درآمد بیشتر برای فروشگاه اینترنتی یا شرکت شماست.
  • اگر می‌خواهید به صفحه اول گوگل برسید، می‌توانید با استفاده از خدمات سئو این کار را انجام دهید.
  • همین طور به کارگیری اشتباه این ساختار از لینک‌سازی، نتیجه معکوس به بار خواهد آورد.

در واقع کل بحث های موجود در دنیای سئو وابسته به تست و آزمایش های مختلف می باشند، مهم این است که شما خلاق باشید و هر روز با ایده های جدیدتر وارد عمل شوید و آن را تست کنید. زمانی که شما دچار جریمه شده باشید باید در قدم اول صبر کرده و به تحلیل بپردازید و ببینید علت اینکه پنالتی یا جریمه شده اید چیست. اصولا در سایت های ایرانی علت پنالتی شدن استفاده از لینک های مضر و اسپم می باشد که ممکن است توسط رقیب شما انجام شده یا خودتان اشتباها آن ها را ساخته باشید. اگرچه درک اصول سئو بیش از چند هفته طول نمی کشد،اما تسلط بر سئو به میزان تلاش شما بستگی دارد که ممکن است ماه ها یا حتی سال ها طول بکشد. سئو همیشه در حال تغییر است، بنابراین شما باید همیشه در حال یادگیری و به روز رسانی اطلاعات خود باشید. از سال 87 در زمینه وب و بازاریابی اینترنتی در حال فعالیتم و خوشحال میشم اطلاعاتم رو با شما در میان بذارم.

قبل از سئو خارجی، بک لینک‌های رقبا را بررسی کنید.

همین امر، سبب افزایش نرخ کلیک و مزایای پیرو آن، افزایش قدرت صفحه و سایت شما می‌شود. همان‌طور که در بخش قبل گفتیم، اگر از ‌سایت معتبری لینک خارجی بگیرید، قدرت دامنه و صفحه شما بهبود می‌یابد. از سوی دیگر، اگر لینک سایت شما در محتوای دیگر سایت‌ها قرار گیرد، به موتورهای جستجو می‌گوید که مطلب شما مفید و باکیفیت است، چراکه معمولا محتواهای باکیفیت هستند که لینک دریافت می‌کنند. یکی از فاکتورهایی که موتورهای جستجو در رتبه بندی صفحات وب، تعداد و کیفیت لینک های خارجی دریافت شده را مهم می دانند. شما با کسب بک لینک از یک صفحه وب معتبر در ازای پرداخت یک مبلغی، می توانید فرایند به دست آوردن لینک ها را سرعت بخشیده و اطمینان حاصل کنید که می توانید به سرعت در لیست نتایج موتور جستجو گوگل رتبه بالایی کسب کنید. ما در اولین قدم پیشنهادی که به شما می دهیم این است که، لینکسازی را برای سایت، خودتان انجام دهید زیرا با شرکت در دوره آموزش لینک سازی خارجی تمامی قواعد و اصول لینکسازی را یاد گرفته و می توانید به راحتی پروژه سایت خودتان را بدون هزینه انجام دهید.

  • با لینک‌ سازی خارجی باکیفیت و اضافه‌کردن لینک سایت‌های مفید به صفحات سایت می‌توان اعتبار سایت را در نگاه گوگل افزایش داد.
  • اگر می‌خواهید محتوایی برای پست مهمان خود آماده کنید، استفاده از لینک‌‌های شکسته در سایت‌ها استراتژی موثری خواهد بود.
  • سایت های مختلفی وجود دارد که مرتبط با کسب و کار شما است و شما می توانید به صورت رایگان در آن ها به معرفی محصولات، خدمات، مقالات و… کسب و کارتان بپردازید و به عنوان مهمان پست هایی را به اشتراک بگذارید.
  • پسورد خود را فراموش کرده اید؟ لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

رشد نام تجاری و برندسازی از جمله مهم‌ترین استراتژی‌های لینک‌سازی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. منظورمان این است که شما با برندسازی باید تلاش کنید که افراد به صورت طبیعی به سایت شما لینک دهند. دریافت لینک طبیعی چیزی است که به سایت شما اعتبار زیادی می‌دهد و هر وبلاگ‌نویس حرفه‌ای باید برای دریافت این نوع لینک تلاش کند. در شبکه‌های اجتماعی مختلف فعال باشید، پست‌های جدید و تصاویر از محصولات و یا خدمات خود را به اشتراک بگذارید، از طریق امکاناتی که شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام در اختیار شما قرار می‌دهند، با مخاطبان خود در تعامل باشید و اعتماد‌ و توجه آن‌ها را جلب کنید. در پروفایل حساب کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی، لینک سایتتان را قرار دهید.

به‌طورکلی، هر روش لینک‌سازی که از تلاش برای دور زدن الگوریتم‌های گوگل خودداری کرده و در عوض، بیشتر بر بهبود تجربه کاربر متمرکز شود، می‌تواند یک استراتژی لینک سازی خارجی کلاه‌ سفید محسوب شود. خدمات رپورتاژ آگهی هم به بک لینک های دریافتی با استفاده از ایجاد یک صفحه یا محتوای جدید سایت های پر بازدید، خبری و معتبر گفته می شود. موتورهای جستجو برای بدست آوردن اطلاعات زمینه ای یا توصیفی در مورد محتوای مقصد بک لینک، متن های لینک داده شده یک صفحه وب را تجزیه و تحلیل می کنند و متعاقباً بر اساس این آنالیزها، صفحه لینک داده شده را در نتایج جستجوی ارگانیک رتبه بندی می کنند.

ایجاد محتوای با کیفیت نیاز به دانش و تخصص در حوزه فعالیت تان دارد و تحقیق در مورد سایت های معتبر می تواند زمان بر باشد. پس به جای کمیت و تعداد بک لینک های دریافتی تان، توصیه می کنیم کیفیت لینک های دریافتی را ملاک ارزیابی و تصمیم گیری های خود قرار دهید. قدرت دامین آتوریتی این وبسایت ها بالای 80 بوده و برای همین نام این پکیج لینک سازی را، پک طلایی بک لینک seoedu نام گذاری کرده ایم. درمورد اینکه اگر روی یک کلمه کلیدی پنالتی شده باشید و علت آن هم فقط لینک بیلدینگ اشتباه باشد، میتوان با روش های مختلف که در این دوره به آن ها به طور کامل اشاره شده است عمل کنید می توانید از پنالتی خارج شوید و به رتبه های بالا دست پیدا کنید.

  • اگرچه درک اصول سئو بیش از چند هفته طول نمی کشد،اما تسلط بر سئو به میزان تلاش شما بستگی دارد که ممکن است ماه ها یا حتی سال ها طول بکشد.
  • اضافه کردن یک لینک در یک دایرکتوری آنلاین، انجمن یا فروم ها، امضای پست وبلاگ، خرید لینک متنی و … از این دست لینک سازی است.
  • تولید محتوا برای ویکی‌پدیا و وب‌سایت‌های مرجع دیگر یا ویرایش اطلاعات آن‌ها و سپس قراردادن لینک سایت به‌عنوان منبع، یک استراتژی لینک سازی خارجی مشابه محسوب می‌شود.
  • اما اگر شما رپورتاژی در سایت دانشگاهی داشته باشید که کامنت های آن بسته باشد میتواند تاثیر بسیار ایده آلی بر روی سایت شما داشته باشد ، لینک وب سایت شما بایستی به صورت فالو درج شود زیرا در صورت نوفالو بودن فرقی با کامنت در یک سایت دانشگاهی نخواهد داشت.
  • در این برنامه جزییات مواردی همچون چه زمانی بهترین زمان لینک سازی خارجی است، چه روشی برای ساخت لینک خارجی خوب است، چگونه لینک خارجی بسازیم، کجا لینک خارجی بسازیم و…

اما حالا بازی عوض شده و مبنای سنجش بک لینک‌ها (بک‌‌لینک‌ به لینک‌های گفته می‌شود که از سایت‌های دیگر دریافت می‌کنیم، وقتی سایت A به سایت B لینک دهد یعنی برای سایت B بک لینک ایجاد شده است) از کمیت به کیفیت تغییر پیدا کرده است. بنابراین با توجه به کسب و کارتان لازم است که حضور فعال در شبکه های اجتماعی داشته باشید تا بتوانید با مشتریان خود در ارتباط باشید. شبکه های اجتماعی بستر مناسبی برای معرفی محصول، خدمات، مطالب و… مربوط به کسب و کار شما است و جز یکی از موارد مهم محسوب می شود.

مطمئن باشید که آن‌ها نیز شما را زیر نظر می‌گیرند و درصورتی‌که محتوایی باکیفیت و مفید برای آن‌ها داشته باشید، به شما بک‌لینک می‌دهند. این اتفاق، علاوه بر مزایای سئویی‌، به گسترش روابط شما و همکاری‌های بیشترتان منجر می‌شود. به‌ویژه اگر تاثیر لینک شما بر سئوی سایت آن‌ها بالا باشد، احتمال اینکه آن‌ها در این همکاری شرکت کنند، بیشتر خواهد بود؛ چراکه قطعا به دنبال دریافت لینک‌های بیشتر از شما هستند. حال، لینک سازی خارجی به فرآیندی گفته می‌شود که طی آن، یک لینک خارجی تولید می‌شود.

هنگام حضور در چنین فعالیت‌هایی از میزبان خود بخواهید که لینک‌هایی از ‌سایت شما که مرتبط با موضوع بحث هستند را در طول جلسه یا در بخش‌هایی مانند کپشن به اشتراک بگذارد. استفاده از انکرتکست درستهرگز روی انکرتکستی که ارتباطی به محتوای مقصد ندارد، لینک خارجی نگذارید. یکی از اشتباهات رایج این است که روی کلماتی مانند «اینجا»، «این مطلب» و غیره لینک بگذارید. در این صورت، خزنده‌های گوگل، چندان متوجه ارتباط مطلب شما با محتوایی که برای آن لینک ایجاد کرده‌اید، نمی‌شوند.

این موضوع بستگی زیادی به تعداد لینک های از قبل گرفته شده و عمر دامنه سایت شما دارد. اگرسایت تازه کاری دارید بهترست فقط از شبکه های اجتماعی لینک بگیرید و اگر سایتی با قدمت بالا دارید می توانید لینک سازی را شروع کرده و بتدریج یک سیر صعودی برای گرفتن و ساختن لینک ها تعریف نمایید. به خصوص اگر در مرحله ی اول لینک سازی کاربران زیادی صفحات شما را انتخاب کرده و دنبال کرده باشند.

به طور کلی یکی از فاکتورهای تاثیر گذار در سئو سایت، لینک سازی داخلی و خارجی است و در این میان، لینک بیلدینگ خارجی یکی از اصل های مهم در سئو وبسایت به حساب می‌آید. علاوه بر بررسی این مورد، در ادامه اشاره کوچکی به تفاوت های لینک سازی داخلی و خارجی خواهیم داشت تا بیشتر به اهمیت link building پی ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله آموزش سئو را به صورت رایگان مطالعه کنید.

در این سایت با وارد کردن دامنه سایت خود و دامنه سایتی که قصد مقایسه دارید و زدن checkup، می توانید نقاط ضعف و قوت سایت مورد مقایسه را بشناسید و آن را سایت خود مقایسه کنید. در بخش کلمات کلیدی هم قادر خواهید بود تا میزان جست و جو عبارت کلیدی خود را مشاهده و از نرخ کلیک آن باخبر شوید و از سایر امکانات این بخش نیز استفاده کنید. دسترسی به دوره تنها از طریق نرم‌افزار اسپات پلیر (SpotPlayer) امکان‌پذیر است.

وقتی از بهترین اقدام ها صحبت میکنیم منظور این است که با توجه به لینک سازی رقبا ، باید سعی کنید که بهتر از آنها لینک بسازید و یا به اندازه آنها لینک سازی خوبی داشته باشید. دیدن لینک سازی رقیبان به شما کمک خواهد کرد درک بهتری برای انجام روشهای لینک سازی پیدا کنید، ببینید در دسته بندی شغلی شما، رقبا در چه سایت هایی بک لینک می سازند و از چه روشهایی برای ایجاد بک لینک استفاده می کنند. تبدیل اشارات بدون لینک به بک لینکممکن است یک تولیدکننده محتوا از نام برند شما یا کلمه‌ای که به‌طور خاص به وب‌سایتتان اشاره دارد، بدون لینک‌دهی به آن در محتوایش استفاده کند. با شناسایی چنین محتواهایی با مسئولان آن‌ها، ارتباط برقرار کرده و ضمن معرفی خود از آن‌ها بخواهید که به شما بک‌لینک بدهند. برای یافتن چنین محتواهایی، ابزارهایی مانند Google Alert’s، BuzzSumo و Brand24 می‌توانند مفید باشند.

این تکنیک، درواقع، منابع ترافیک شما را از حد موتورهای جستجو فراتر برده و با توجه به اعتباری که وب‌سایت میزبان یا مرجع دارد، بر قدرت دامنه و صفحه شما نیز اثرگذار است. خرید بک لینک می‌تواند تأثیر قابل توجهی در بهبود رتبه سایت شما در موتورهای جستجو داشته باشد. با خرید بک لینک‌های مرتبط و با کیفیت، می‌توانید به افزایش ترافیک سایت خود بپردازید و در نتیجه، رتبه سایت خود را در صفحات نتایج موتورهای جستجو بهبود بخشید.

حضور و فعالیت در رسانه‌‌های اجتماعی، صرفا یک گزینه یا مزیت نیست، بلکه ضرورتی است که عدم استفاده از آن می‌تواند به کسب و کار شما آسیب وارد نماید. بک لینک پروفایلی به لینک‌هایی اشاره دارد که در بخش پروفایل کاربر یا وبسایت درج می‌شوند. در این بخش، به طور معمول، اطلاعات شخصی یا نمونه‌های کار و تجربه شخص قرار می‌گیرد و ممکن است شامل لینک به وبسایت شخص یا کاربر باشد. اگر شما به وبسایت یا پروفایل خود لینک دهید، این لینک ها می توانند به موتورهای جستجو نشان دهند که صفحه مورد نظر شما ارتباط مستقیم با وبسایت شما دارد و در نتیجه، امتیاز سئو را افزایش دهند. کنترل سئو سایت در گوگل و موتورهای جستجو یکی از دغدغه های مهم صاحبان سایت ها برای پیگیری درستی انجام بهینه سازی سایت می باشد.

صاحب سایت یا متخصص سئو با روش‌های مختلف از طریق گروه مشتریان یا افراد تاثیرگذار (اینفلوئنسرها) درخواست می‌کند تا لینک سایت را به اشتراک بگذارند. همچنین اگر در وبلاگ و سایت‌های دیگران کامنت می‌گذارید و به مطالب خودتان لینک می‌دهید؛ یا مطالبی را به عنوان مهمان در وبلاگ دوستان‌تان منتشر می‌کنید (تا به صورت مستقیم و غیرمستقیم به نوشته‌هایتان اشاره شود)، باز هم در حال بهینه‌سازی سایت با تکنیک‌های سئو خارجی هستید. در این صفحه با مطالعه مقالات و آموزش‌های تخصصی، قدم به قدم اصول و تکنیک‌های سئوی خارجی وب‌سایت، رپورتاژ و لینک بیلدینگ را به صورت عمیق و جامع یاد می‌گیرید. پس از اینکه حدود تعداد لینک های مورد نیاز برای صفحات و سایت شما و روش لینک سازی ترجیحی در فضاهای مختلف مشخص شد، حال می توانیم یک برنامه زمان بندی برای آن بنویسیم. در برنامه زمانبندی به عنوان مثال تعیین می کنید در چه فضاهایی در چه زمان هایی این کار را انجام دهید که البته برای اینکار از چیزی مانند تقویم محتوایی می توانید استفاده کنید تا بتوانید بصورت یکپارچه این کار را انجام دهید.

شما برای رفع این موضوع می توانید وارد قسمت مربوطه شده و چنانچه به غیر از عبارت No issues detected، عبارت دیگری را مشاهده کردید سعی کنید در کمترین زمان ممکن آن خطا را رفع کنید تا از حالت پنالتی گوگل خارج شوید. استراتژی لینک سازی خارجی، یک برنامه حاصل از تحلیل های مختلف است که در آن چگونگی لینک سازی خارجی مبتنی بر اهداف کسب و کار و شرایط آن مشخص می شود. در این برنامه جزییات مواردی همچون چه زمانی بهترین زمان لینک سازی خارجی است، چه روشی برای ساخت لینک خارجی خوب است، چگونه لینک خارجی بسازیم، کجا لینک خارجی بسازیم و…

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تعبیر خواب خود ارضایی
تعبیر خواب مرغ و خروس
تازه های قیمت پرینتر
بهترین صرافی: راهنمای کامل برای انتخاب صرافی مناسب
Currency Exchange Coquitlam Centre: Your Gateway to Global Transactions
راه حل‌های موثر برای پیشروی از چالش‌های سایت شرط بندی 123
تماس با ما