این استقلالی بالاخره به پرسپولیس چیپ گل زد! روز جدید

دو نماینده آسیایی فوتبال ایران در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند، پرسپولیس در قطر مقابل الدحیل و ناسوجی مازندران در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف الهلال عربستان رفت. و نیمار برزیلی رقابت می کند.

فرشید اسماعیلی بهترین بازیکن این تیم تک گل نساجی مازندران را به ثمر رساند که علیریزو بیرانوند پیشتاز بود و با ضربه چیپ آن را به گل تبدیل کرد!

شاید کمتر دربی در تاریخ لیگ برتر به اندازه بازی برگشت لیگ هجدهم قهرمان فصل را مشخص کند. «پرسپولیس» در پایان لیگ هجدهم در صدر جدول قرار داشت اما با فراز و نشیب نتایج، جایگاه این تیم متزلزل شد. استقلال توانست فاصله خود را با وینفرد شفر کم کند و در آستانه دربی یک امتیاز از سرخپوشان جلو بیفتد. استقلالی ها با شرایط نسبتاً بهتری وارد دربی شدند و با برد در این بازی توانستند جای «پرسپولیس» را در بالای جدول مسابقات بگیرند. شاگردان وینفرد شفر بازی را بهتر آغاز کردند اما این پرسپولیس بود که با ضربه مهدی ترابی و ضربه سر احمد نوراللهی توانست گل اول را به ثمر برساند. در پایان نیمه اول، استقلالی ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند. درگیری فرشید اسماعیلی و گادوین منشا بر سر یک ضربه ایستگاهی حاشیه عجیبی ایجاد کرد و در نهایت پنالتی چیپ اسماعیلی از بالای دروازه به بیرون رفت. پس از این صحنه، استقلالی ها نتوانستند به بازی برگردند و در ادامه بازی ضعیف عمل کردند. «پرسپولیس» دربی را برد و قهرمان لیگ برتر شد. اگر قرار بود سه امتیاز این بازی در پایان فصل در جدول قرار بگیرد، «استگل» قهرمان می شد.

همین صحنه و نقض ضربه ایستگاهی سرنوشت فرشیدی اسماعیلی را تغییر داد و حتی منجر به جدایی او از استقلال شد.

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

خرید عمده تیشرت مردانه: انتخابی هوشمند برای پوشش ایده‌آل!
اکانت اسپاتیفای: چیستی و کاربرد آن در زندگی مدرن
سایت شرط بندی کرش رویال: بهترین جایی برای تجربه کردن هیجان و پیروزی
سایت بازی انفجار: تجربه‌ای متفاوت از بازی آنلاین
فروش notcoin: آینده پولی که برای آن زمان آماده شوید
دسترسی به بازی های برتر با خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
تماس با ما