acidkhorakibanner

رضایت کامل نکونام از مهرداد محمدی


آفتاب نیوز :

یکی از مهره های اصلی استقلال در این تیم مقابل مس رفسنجان مهردودی محمدی بود.

این بازیکن که ابتدای فصل جاری به تیم “استقلال” پیوست، در بازی قبلی با استقلال خوزستان در پست وینگر چپ به میدان رفت. روزی که استقلال با روش 3-3-4 به مصاف خوزستان رفت. اما استقلال در بازی مقابل مس رفسنجان با ترکیب 2-5-3 بازی کرد که مهرداد محمدی یکی از سریع ترین بازیکنان استقلال در جناح راست به عنوان هافبک راست بود.

او به زوج هجومی کوین یاماگا و آرمان رمضانی اضافه شد و به این ترتیب به محمد حسینی مرادمند در سمت راست خط دفاعی سه نفره کمک کرد.

مهرداد محمدی در صحنه اطراف محوطه جریمه رفسنجان به زمین افتاد که می توانست یک ضربه ایستگاهی به سود استقلال باشد. صحنه ای که هواداران و کادر فنی «استهلال» به آن اعتراض کردند.

با این حال از کادر فنی “آبی ها” خبر می رسد که جواد نکونام از عملکرد این بازیکن استقلالی که برای دومین بار در پنج بازی این فصل در ترکیب اصلی ظاهر شد، رضایت داشته و معتقد است مهردودی محمدی. می تواند در هر دو جناح چپ بازی کند و سمت راست استگل می تواند در هر سیستمی بسته به سبک بازی حریف به استگلول کمک کند. بازیکنی که خیلی ها او را شایسته جانشینی قیدی می دانند.

باید توجه داشت؛ مهرداد محمدی برای اولین بار در بازی قبلی با تیم “استقلال” خوزستان در ترکیب اصلی به میدان رفت و در این دیدار تنها گل سه امتیازی “آبی پوش” را به ثمر رساند.

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تعبیر خواب خود ارضایی
تعبیر خواب مرغ و خروس
تازه های قیمت پرینتر
بهترین صرافی: راهنمای کامل برای انتخاب صرافی مناسب
Currency Exchange Coquitlam Centre: Your Gateway to Global Transactions
راه حل‌های موثر برای پیشروی از چالش‌های سایت شرط بندی 123
تماس با ما