acidkhorakibanner

تصاویری از پورشه تا سیمرغ در نمایشگاه قطر چه گذشت؟


آفتاب نیوز :

نمایشگاه قطر 2023 از 5 اکتبر آغاز شده و تا 14 اکتبر دایر است. برندهای مختلف اروپایی، آسیایی و آمریکایی در این نمایشگاه حضور دارند و جدیدترین محصولات خود را به نمایش گذاشته اند. گزارش تصویری این نمایشگاه در اینستاگرام دیجیاتو مورد توجه شما قرار گرفت و حالا به زودی نگاهی به این نمایشگاه در قالب تصاویر خواهیم داشت.

خودروهای برقی BMW برای مشتریان قطری

در غرفه BMW در نمایشگاه خودروی قطر 2023، محصولات الکتریکی این برند به نمایش گذاشته شد. بی ام و i5 و بی ام و iX دو محصول شاخص این شرکت در قطر هستند. البته سایر خودروهای بی ام و نیز در کابین این شرکت حضور دارند. با توجه به درآمد بالای ساکنان قطر، BMW علاقه مند به عرضه خودروهای برقی خود است.

حضور گسترده نیسان و تویوتا در نمایشگاه قطر 2023 برندهای ژاپنی از گذشته های دور در کشورهای عربی محبوب بوده اند. خودروهای ژاپنی مانند نیسان پاترول، تویوتا لندکروزر، تویوتا پرادو و تویوتا هایلوکس در بازار خلیج فارس بسیار محبوب هستند.

تویوتا در این نمایشگاه با تمرکز بر شاسی بلندها و پیکاپ های خود حاضر شد. تویوتا لندکروز و تویوتا هایلوکس دو خودروی محبوب این برند هستند که در نمایشگاه قطر حضور دارند. نسخه لانچ تویوتا هایلوکس نیز مجهز به کیت GR بوده و تغییرات ظاهری زیادی نسبت به نسخه معمولی هایلوکس داشته است.

از طرفی نیسان در قطر با تنوع بیشتری عرضه می شود. نیسان پاترول نیسمو محصول پرطرفدار فروشگاه نیسان; با این حال خودروهای دیگری مانند نیسان Z جدید توجه قطر را به خود جلب کرده اند. برند لوکس نیسان اینفینیتی نیز در نمایشگاه قطر حضور دارد.

برخلاف ژاپن، خودروسازان کره ای راه متفاوتی را برای شرکت در نمایشگاه خودروی قطر 2023 انتخاب کرده اند. کیا با مجموعه ای از خودروهای الکتریکی در این رویداد حضور دارد تا آینده صنعت خودروسازی را به قطری ها نشان دهد. کیا EV5 و کیا EV9 دو محصول جدید خودروساز کره ای برای مشتریان خاورمیانه هستند.

در مقایسه با سایر نمایشگاه های بین المللی خودرو، نمایشگاه خودروی قطر 2023 دارای سوپراسپرت های کمتری است. برندهای پورشه و مک لارن در این نمایشگاه حضور پررنگی دارند. لامبورگینی نیز در این نمایشگاه غرفه خود را افتتاح کرد. در نهایت ابرخودروی افغانی سیمرغ نیز توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تعبیر خواب خود ارضایی
تعبیر خواب مرغ و خروس
تازه های قیمت پرینتر
بهترین صرافی: راهنمای کامل برای انتخاب صرافی مناسب
Currency Exchange Coquitlam Centre: Your Gateway to Global Transactions
راه حل‌های موثر برای پیشروی از چالش‌های سایت شرط بندی 123
تماس با ما