acidkhorakibanner

برای سم زدایی بدن در فصول سرد این 7 ماده غذایی را بخورید


آفتاب نیوز :

سم زدایی بدن در زمستان نباید خیلی سخت باشد. گاهی اوقات بهترین راه برای سم زدایی، پیروی از یک رژیم غذایی سالم است.

خوردن هفت غذا در فصل سرما به سم زدایی بدن کمک می کند که عبارتند از:

1- چغندر: سرشار از آنتی اکسیدان های قوی است و به دلیل رنگ بنفش تیره، منبع عالی پتاسیم و فیبر به حساب می آید. به گفته محققان، منابع غنی از نیترات مانند چغندر می تواند تولید اکسید نیتریک و جریان خون به عضلات را بهبود بخشد و همچنین از خستگی و بدن درد جلوگیری کند.

حتی اگر به طور منظم ورزش نمی کنید یا به باشگاه نمی روید، چغندر می تواند تأثیر مفیدی بر سلامت اعصاب، کلیه ها، کبد و پانکراس داشته باشد. زیرا سرشار از ویتامین C، فولات و منیزیم است.

۲- کلم بروکلی: یک کاسه سبز بروکلی نسبت به پرتقال ویتامین C ضد سرماخوردگی بیشتری دارد و سرشار از آهن، ویتامین K و کلسیم است. Indole-3-carbinol که در کلم وجود دارد کبد را پاکسازی می کند.

3- زردچوبه: ادویه مورد علاقه کبد است و تمام آنزیم های لازم برای سم زدایی کبد را تامین می کند.

۴- کلم پیچ: کلم پیچ ضد سرطان است و حاوی ترکیبات آنتی اکسیدانی است که به پاکسازی بدن کمک می کند. همچنین اثرات مضر سیگار را از بین می برد.

5- زنجبیل: مقوی دستگاه گوارش است. ترکیب و ساختار زنجبیل به گونه ای است که گردش خون را تقویت می کند. ضد التهاب و برای زخم معده مفید است. حاوی آنتی اکسیدان است و بهترین گیاهی است که دستگاه گوارش را از سموم پاک می کند.

6- عسل: ترکیب آب شیر گرم و عسل یکی از بهترین مایعات طبیعی برای دفع مواد زائد از بدن است. در واقع عمل حذف این مواد زائد باعث سم زدایی بدن و پاکسازی روده بزرگ و بهبود عملکرد آن می شود. علاوه بر این، افزودن مقدار کمی آبلیمو به این آب میوه باعث افزایش میزان ادرار و بهبود سلامت سیستم ادراری می شود.

7- زغال اخته: بالاترین میزان آنتی اکسیدان را در بین میوه ها دارد، حتی بیشتر از چغندر، زغال اخته و توت فرنگی. زغال اخته همچنین می تواند با باکتری های مضر مبارزه کند، التهاب و سطح اسیدی بدن را کاهش دهد.

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تعبیر خواب خود ارضایی
تعبیر خواب مرغ و خروس
تازه های قیمت پرینتر
بهترین صرافی: راهنمای کامل برای انتخاب صرافی مناسب
Currency Exchange Coquitlam Centre: Your Gateway to Global Transactions
راه حل‌های موثر برای پیشروی از چالش‌های سایت شرط بندی 123
تماس با ما